Священномученику Киприану и мученице Иустине: молитвы. Молитва киприану и иустинии Канон священномученику киприану и мученице иустине

02.01.2024

Тропарь, глас 4

И нравам Апостольским сопричастником / и престола их наследником став, / делами ты, богодухновенный, / восхождения к созерцанию достиг; / потому слово истины право возвещая, / ты за веру пострадал до крови, / священномученик Киприан, / ходатайствуй пред Христом Богом / о спасении душ наших.

КАНОН, ГЛАС 4

Ирмос: Моря Красного пучину / не омоченными стопами / перейдя, древний Израиль, / крестообразно распростертыми Моисеевыми руками / Амаликово войско в пустыне в бегство обратил.

С надмiрными полка́ми ныне водворяясь, / о священная и божественная глава, / воззри с небес на воспевающих тебя с верою / и твоими хода́тайствами их сохраняй.

Во мраке неведения удерживаемый крепко, / и по невоздержанности плоти / душегубительными страстями разжигаемый, / ты (преподобный), перемену преславную / обрел внезапно, всеблаженный.

Слава: На седалище губителей / сидел ты, прежде, отче, / но на седалище пресвитеров Христа затем прославил, / изменившись явственнейшим образом / Всевышнего Божественною благодатию.

И ныне: Девою Ты после ро́дов пребыла́: / ибо родила́ Самого́ всех Творца и Бога, / необычайно и дивно нам явившегося в теле, / Божия Родительница, Матерь-Приснодева!

Ирмос: Веселится о Тебе Церковь Твоя, Христе, взывая: / «Ты моя крепость, Господи, / и прибежище, и утверждение!»

Припев: Священномученик Киприан и мученица Иустина, молите Бога о нас.

Как Павел, ненависть ко Христу / на душевную любовь переменив, / ты, Киприан всемудрый, / учеником Его соделался.

Обручает тебя Христос, / вместо риз стра́стных / одеяние славы да́руя / и возрождения одежду.

Слава: Бывший сперва наставником подвижничества терпеливым, / впоследствии, ты, Киприан всехвальный, / свидетелем Истины соделался.

И ныне: Законно и истинно / мы, верные, Тебя Богородицей почитаем; / ибо родила́ Ты Бога, / ставшего плотью, Всенепорочная.

Господи, помилуй, трижды.

Седален, глас 8

Наставленный тщательно в искусстве обольщения, / ты как Павел, призван был с небес, / Крестом направляем к свету знания; / ибо любовью к досточтимой деве разжигаясь, / из-за нее с Создателем всего творения сочетался. / Потому, восторжествовав над немощью врага, / ты с нею сподобился соединиться с хором мучеников. / Киприан, священнейший, / хода́тайствуй пред Христом Богом / да подаст Он отпущение грехов / чествующим с любовию святую память твою.

Слава, и ныне, Богородичен: В напасти хитросплетенные впав / от врагов видимых и невидимых, / я охвачен бурею бесчисленных согрешений моих, / и, как к горячему заступничеству и покро́ву моему, Чистая, / прибегаю ко пристанищу Твоей благости. / Потому, Пречистая, из Тебе Воплотившегося без семени / моли прилежно о всех рабах Твоих, / непрестанно Тебе молящихся, Богородица Пречистая, / прося Его всегда согрешений отпущение даровать / воспевающим достойно славу Твою.*

Ирмос: Вознесенным увидев на Кресте, / Тебя, Солнце правды, / стала Церковь на месте своем, достойно взывая: / «Слава силе Твоей, Господи!»

Припев: Священномученик Киприан и мученица Иустина, молите Бога о нас.

Воспря́нув, богопросвещенный, от прежнего безумия, / над всем демонским обольщением и душепагубным обманом / ты восторжествовал и, радуясь, взывал: / «Слава силе Твоей, Господи!»

Иустина, доблестно укрепляясь / и усердно Деву чистую и благодатную моля, / избежала сетей и козней вражьих.

Слава: Укрепляемая верою в твоего Жениха / и Креста силою облеченная, / ты демонам неподвластной пребыла́, взывая: / «Слава силе Твоей, Господи!»

И ныне: Тот, Кто по естеству Своему свободен, / обнищал до образа раба по богатству благости, / по Ипостаси все человеческое приня́в / от Тебя, Матерь-Приснодева.

Ирмос: Ты, Господи мой, светом в мир пришел, / светом святым, от мрака неведения обращающим / с верою воспевающих Тебя.

Припев: Священномученик Киприан и мученица Иустина, молите Бога о нас.

Защитницей имея явно Чистую Богоматерь, / ты, Иустина, тем обогатившись, / сохранила драгоценное девство невредимым.

Иустину – образ Христов / одушевленный и прекраснейший почтим, / сокровенную красоту и нерасхищаемое Богу приношение.

Слава: Невеста Христова верная и непорочная, / страданием и постом двойной венец приобретя, / справедливо его носит.

И ныне: Ум ангельский и человеческий не может изъяснить / неизреченного и предивного чуда / рождения Тобою Господа, Всечистая.

Ирмос: «Принесу Тебе жертву / со гласом хвалебным, Господи», / Церковь взывает Тебе, / от бесовской крови очистившись / по милосердию из ребр Твоих / истекшею кровию.

Припев: Священномученик Киприан и мученица Иустина, молите Бога о нас.

До глубочайшего дна порока ты дошел, / но затем к совершеннейшей добродетели, / восшел ты, отче, на высоту, / предивно изменившись Божественным крещением.

Был ты прежде демонов служителем, / но впоследствии явился Христовым богопросвещенным учеником, / с расположением душевным возлюбив / предел всех желаний.

Слава: Многих мучеников ты привел к Владыке, богомудрый, / куплей величайшей объявляя / возможность самой малой кровью / Царство Небесное купить.

И ныне: Расторгни моих согрешений узы, Божия Невеста, / от закона греха свободу да́руя законом жизни, / Владыку закона родившая!

Господи, помилуй, трижды. Слава, и ныне:

Кондак, глас 1

От волшебного искусства обратившись, богомудрый, / к познанию Божественному, / явился ты миру врачом мудрейшим, / исцеления да́руя че́ствующим тебя, Киприан, со Иустиною; / с нею молись Человеколюбивому Владыке / о спасении душ наших.*

Икос: Исцелений твоих, святой, / дарования мне ниспослав, / и сердце мое, гноем греховным недугующее, / молитвами твоими исцели, / чтобы я слово пения от скверных уст моих / ныне мог принести тебе / и воспел страдания твои, / которые ты явил, священномученик, / покаянием добрым, и блаженным, / и к Богу приближающим. / Ибо поддерживаемый рукой Его, / направился ты, как по лестнице, к небесному, / непрестанно молясь о спасении душ наших.*

Ирмос: Спасший в огне чад Авраама, Твоих отроков, / и Халдеев истребивший тем, / чем они неправедно / уловить праведных пытались, / прехвальный Господи, Боже отцов, / благословен Ты!

Припев: Священномученик Киприан и мученица Иустина, молите Бога о нас.

На служение священноначалия взойдя, / в себе священнейшее правило и образ / явил ты священноначальникам, взывая: / «Прехвальный Господи, Боже отцов наших, / благословен Ты!»

Живоначальной десницею истинное изменение, / в тебе, отче, проявившееся, / и соделало, мудрый Киприан, богопроповедником тебя, поющего: / «Прехвальный Господи, Боже отцов наших, / благословен Ты!»

Слава: Оружием непобедимым против губителя, / ты явился нам блаженный, / выставляя на позор его обольщения поющим: / «Прехвальный Господи, Боже отцов наших, / благословен Ты!»

И ныне: Высшие небес хо́ры и сонмы на небесах, / в песнях славят от Тебя, Богородица, Рожденного, взывая: / «Прехвальный Господи, Боже отцов наших, / благословен Ты!»

Ирмос: Возвеселись Иерусалим, / восторжествуйте любящие Сион! / Ибо Господь Сил пришел, / Царствующий вовеки; / да благоговеет вся земля пред лицом Его / и да взывает: / «Все творения, воспевайте Господа!»

Припев: Священномученик Киприан и мученица Иустина, молите Бога о нас.

Премудро эллинскими мудростями ты, славный, пренебрег, / гласом же апостолов Божественным, / вызываемым бряца́нием Духа, отче, / и огненными языка́ми ясно изрекаемым, взывал: / «Благословляйте, (все) творения (Господни), Господа!»

Взошел ты весело / к высоким и надмiрным обителям, / Христу приносимый, отче, кровию своею, / как жертва непорочная, заклание живое, / приятное и благоугодное, и воспевал: / «Благословляйте, (все) творения (Господни), Господа!»

Слава: Побеждаемые в тебя вселившеюся благодатию, / полки́ демонов отгоняются / и отбегают страдания недужных, (богомудрый) [Киприан]; / мы же, верные, божественным светом насыщаемся, взывая: / «Благословляйте, (все) творения (Господни), Господа!»

И ныне: Ликуют, Чистая, с Ангельскими Силами о рождестве Твоем, / те, кто с верою Тебя Божьей Матерью и Богородицею объявляют: / ибо Ты Владыку и Искупителя нам родила́. / Ему мы поем: / «Благословляйте, (все) творения (Господни), Господа!»

Ирмос: Ева недугом ослушания / на нас проклятие навлекла; / Ты же, Дева Богородица, / отпрыском Твоего чревоношения, / мiру благословение произвела. / Потому мы все Тебя величаем.

Припев: Священномученик Киприан и мученица Иустина, молите Бога о нас.

Нас, благоговейно воспевающих тебя, / ты посещаешь свыше божественною благодатию, / твоими мольбами, (богословесный) [Киприан], / и, как оружием, благоволением венчаешь; / мир и спасение даруй нам, / как иерарх богодухновеннейший!

Исцелений поток прах твой, (Киприан), / являет любящим тебя обильно; / ибо жены богоносные тебя / принимают как божественное сокровище / и охотно являют сокровенное, / дабы мы все могли тобою насладиться.

Слава: Направь шествие наше, всеблаженный, ко Христу, / деянием, и житием богоугодным / и совершеннейшим очищением, / испрашивая истинно Божественную тишину, / как иерарх сострадательнейший.

И ныне: Укрепи немощь наших душ / силою Твоею, Богоматерь, / ослабь, Пресвятая, мощь налегающих на рабов Твоих / Солнце правды мiру несказанно явившая.

Светилен. Подобен: Жены, услышите:

Среди магов одного не сравнимого ни с кем и наибольшего, / переменившего нрав и спалившего книги, / направляющие к обольщению, / и мученичества венец дивным образом приня́вшего, / Киприана восхвалим, страдальцев зеркало!*

Слава, и ныне, Богородичен: В древности надеждою стать божеством / обольстивший меня зловредный, / ныне премудро обольщается / предложением плоти Воссиявшего от Девы; / и так осуждение плоти плотию упразднено, / когда умерщвлена была смерть.*

Молитва священномученику Киприану

О святой угодник Божий, священномученик Киприан, скорый помощник и молитвенник о всех, к тебе прибегающих. Прими от нас недостойных хваление наше и испроси нам у Господа Бога в немощах укрепление, в болезнях исцеление, в печалях утешение и всем – всё полезное в жизни нашей. Вознеси ко Господу исполненную благости и силы твою молитву, да оградит Он нас от падений наших греховных, да научит нас истинному покаянию, да избавит нас от пленения диавольского и всякого воздействия ду́хов нечистых, и защитит от обижающих нас. Будь нам крепким помощником против всех врагов видимых и невидимых, в искушении подай нам терпение и в час кончины нашей яви нам защиту от истязателей на воздушных мыта́рствах наших, да ведо́мые тобою, достигнем Горнего Иерусалима и сподобимся в Небесном Царстве со всеми святыми славить и воспевать Всесвятое имя Отца и Сына и Святого Духа во веки веков. Аминь.

Молитва святым Киприану и Иустине

О святые священномученик Киприан и мученица Иустина! Внемли́те смиренному молению нашему. Ведь хотя вы временное житие ваше мученичеством за Христа окончили, но духом от нас не отступаете, всегда по заповедям Господним шествовать нас научая и крест свой терпеливо нести нам помогая. Вот, вы дерзновение пред Христом Богом и Пречистою Его Матерью стяжали, потому и ныне будьте молитвенниками и ходатаями за нас, недостойных (имена). Будьте нам заступниками крепкими, дабы заступничеством вашим сохраняемые, мы без вреда от бе́сов, волхвов и от злых людей пребудем, славя Святую Троицу: Отца и Сына и Святого Духа, ныне и всегда, и во веки веков. Аминь.

Канон преподобному Нилу Столобенскому, глас 4.

Песнь 1

Ирмос: Отверзу уста моя, и наполнятся Духа, и слово отрыгну Царице Матери и явлюся, светло торжествуя, и воспою, радуяся, Тоя чудеса.

Припев: Смирился еси Христа ради, отче Ниле, и, крест взем, отечества и сродник бегал еси; отнюдуже в пустыню вшед и в ней трудолюбно подвизался еси, преподобне.

От юности своея, отче Ниле, ум к Богу вперив, и тленными нетленная, яко добрый купец, искупил еси, темже, ныне сошедшеся, память твою почитаем.

Христовым рачением, отче Ниле, паче огня распалаемь, настоящая, яко ничтоже сущи, презрел еси, и того ради в покоище вселися, идеже праведных души веселятся.

Богородичен: Боляща исцели душею же и телом, Владычице, раба Твоего блаженнаго Нила молением: Тебе бо Предстательницу вси сущии в печалех стяжахом, яко рождшую Спасение наше.

Песнь 3

Ирмос: Твоя песнословцы, Богородице, живый и независтный Источниче, лик себе совокупльшия, духовно утверди, в Божественней Твоей славе венцев славы сподоби.

Припев: Сна твоим очесем не дал еси, блаженне Ниле, ни веждом дремания, дондеже сподобился еси праведных селения, яже уготова Бог любящим Его.

Бодренными твоими молитвами, отче Ниле, и жестоким воздержанием Богу на земли добре угодил еси, и сего ради быв страшен врагом и славен человеком.

Райскую жизнь и тамо святым веселие всегда во уме своем помышляя, преподобне, темже во слезах и в воздыхании всю жизнь свою, отче Ниле, прошел еси и сего ради по смерти от Христа чудесы прославися.

И ныне и присно, и во веки веков. Аминь. Богородичен: Источаеши исцелением струи болящим, Дево, всюду: Тя бо источник показа исцелений, Владычице, Иже милости Господь, из Тебе рождейся паче ума.

Седален, глас 4

Страстное покорил еси плотское мудрование и хуждшее поработил еси лучшему, отче Ниле преславне, сокрушил еси бесовския козни постом и возсиял еси в мире, яко луча солнечная, сиянии твоих добродетелей: сего ради тя воспеваем.

Песнь 4

Ирмос: Седяй в славе на Престоле Божества во облаце легце, прииде Иисус Пребожественный Нетленною Дланию и спасе зовущия: слава, Христе, силе Твоей.

Припев: Житие свое, отче Ниле, чудно на земли показал еси, велико пощение и смирение, и сего ради на Небесех жизнь вечную наследовал еси; моли спастися от бед поющим тя.

Симеона великаго, на столпе жившаго, житию последуя, преподобне, темже того, елико мощно, именование от жития стяжал еси, Ниле пребогате.

Постом и молитвами тело твое, отче Ниле, изнурил еси и сего ради сподобился еси видети неизреченная благая, яже святым уготована, с нимиже, отче Ниле, о нас молися.

И ныне и присно, и во веки веков. Аминь. Богородичен: Покров, и заступление, и прибежище буди ми, Дево, рабу Твоему, исцели мя от безмерных зол, воспевати, Пречистая: слава Рождеству Твоему.

Песнь 5

Ирмос: Ужасошася всяческая о Божественней славе Твоей: Ты бо, Неискусобрачная Дево, имела еси во утробе над всеми Бога и родила еси Безлетнаго Сына, всем воспевающим Тя мир подавающая.

Припев: Чисто житие твое от юности потщался еси, преподобне, сохранити; темже, чистоту твою видев, Пресвятый Дух в тя вселися.

Яко преобидев тленная, вечная, отче, сподобился еси прияти по неложному словеси: просите и приимете. Темже, яко просил, сия по достоинству приял еси.

Место освятися, на немже честныя мощи твоя положишася, преподобне, и по многим странам прославляемо есть, яко в себе мощи твоя имущее.

И ныне и присно, и во веки веков. Аминь. Богородичен: Не престай молящи, Егоже родила еси, Богоневесто, яко Спаса и Владыку, разрешение ми подати скорбей и болезней облегчение, яко да прииму прощение, песнословя Тя во веки.

Песнь 6

Ирмос: Божественное сие и всечестное совершающе празднество, Богомудрии, Богоматере, приидите, руками восплещим, от Нея рождшагося Бога славим.

Припев: Твое великое житие и чистоту, к сим же безмерное смирение провидев, Пресвятый Дух славна тя, отче, показа; темже, от сего жития ко оному прешед, получил еси с праведными тамо веселие.

Днесь наставши, священная память твоя, преподобне Ниле, веселит ученики твоя, воспевающия любовию подвиги твоя, иже, честное твое успение славяще, торжествуют, ихже молитвами твоими, отче, соблюди.

Разбойницы иногда приидоша тебе оскорбити, преподобне, но ты, тех лукавство разумев, Превечнаго Христа Бога силою и Пречистыя Его Матере помощию сих немощны сотворил еси, иже, не могуще тебе противитися, страхом отбегоша, побеждени паче бывше, нежели победиша.

И ныне и присно, и во веки веков. Аминь. Богородичен: Твою помощь даждь ми и избави мя от бед, и скорбей, и прегрешений моих, Яже всех рождши Избавление.

Кондак, глас 8

Отечества, преподобне, удалився, в пустыню вселился еси, и, на остров Селигера езера возшед, жестоко житие показал еси, и, многих добродетельми удивив, дарования чудес от Христа приял еси. Поминай нас, чтущих память твою, да зовем ти: Радуйся, Ниле, отче наш.

Икос

Возлюбив, преподобне, Христовы Божественныя заповеди и возненавидев мира сего наслаждение, притекл еси усердно к Тому и был еси светильник, просвещаяй концы блистанием духовным. Тем, припадая, молю тя: просвети ми очи сердечныя воспети твоя подвиги, пощение, бдение, слезы, болезни, изнурение тела блаженныя ради будущия жизни, еяже ныне наслаждаяся, моли непрестанно о всех нас.

Песнь 7

Ирмос: Не послужиша твари Богомудрии паче Создавшаго, но, огненное прещение мужески поправше, радовахуся, поюще: препетый отцев Господь и Бог, благословен еси.

Припев: Источает чудеса честная рака твоя, преподобне, преизобилующи благодатию, верою приходящим здравие дарует, Христу от души вопиющим: благословен Бог отцев наших.

Древних онех и великих отцев, в посте просиявших, житию подобяся, преподобне, в пустыню вселился еси и тамо в пощениих многа лета пребыл еси, Ниле, отче наш.

Яко истиннаго и кроткаго Пастыреначальника Христа незлобивое овча, отче Ниле, был еси. Темже незлобив хотящим тебе озлобити явился еси, Христу вопия: благословен Бог отцев наших.

И ныне и присно, и во веки веков. Аминь. Богородичен: Обощрены болезни ранам моим от безмерных моих прегрешений, Владычице, ведут в смерть душевную и телесную, но исхити, яко сильна, всяких скорбей и недуг.

Песнь 8

Ирмос: Отроки благочестивыя в пещи Рождество Богородичо спасло есть; тогда убо образуемое, ныне же действуемое, вселенную всю воздвизает пети Тебе: Господа пойте, дела, и превозносите Его во вся веки.

Припев: Издетска, преподобне отче, потщался еси свою совесть и сердце с душею чисто Господу представити. Тем и Христос чудесы тебе прославляет, тому вопиюща: Господа воспевайте, дела, и превозносите Его во веки.

Ныне пустыня веселием красуется, отче, имущи мощи твоя в себе, Ниле преподобне, ученицы же твои, твоему житию ревнующе, о твоей памяти радующеся, Творцу вопиют: Господа воспевайте, дела, и превозносите Его во веки.

В пустыню, преподобне, идеже селение имел еси, пречестен храм во славу Богоявления Господня воздвигл еси, в немже прославляется пречистое Того Имя, и вси вопиют: Господа воспевайте, дела, и превозносите Его во веки.

И ныне и присно, и во веки веков. Аминь. Богородичен: Светильник Света Трисолнечнаго сущи, зарею благоутробия Твоего тьму отъими прегрешений моих, Богородительнице, избавление нуждных болезней подающи верою превозносящему пречистое Твое Рождество.

Песнь 9

Ирмос: Всяк земнородный да взыграется, Духом просвещаемь, да торжествует же Безплотных умов естество, почитающее священное торжество Богоматере, и да вопиет: Радуйся, Всеблаженная Богородице, Чистая Приснодево.

Припев: Богатство и пища, похвала и радость преподобным еси, Христе Боже, Егоже возлюбив, преподобный Нил вся, яже в мире красная, нивочтоже вмени; темже наслаждается Твоея красоты во блаженном Свете.

Страстьми колеблющихся и бурею греховною погружаемых, яко дерзновение имеяй ко Господу, всегда сохраняй, благочестно тя воспевающих и прославляющих.

Облистав зарею, просиял еси духовно и явился еси Вышнему ликостоянию светел; озари ми ум, блаженне, Трисиянным Светом Божества и от страстей мя избави молитвами твоими.

И ныне и присно, и во веки веков. Аминь. Богородичен: Ты еси верным похвала, Безневестная, Ты заступление и священное прибежище христианом: к Сыну бо Своему и Богу мольбы носиши, Всенепорочная, и от бед спасаеши верою и любовию Богородицу Чистую Тя воспевающих и величающих.

Светилен

Постом течение твое совершив, на Небеса возшел еси и Христу Богу предстоиши. Ниле, отче преподобне, за ны молися, тепле поющих тя.

Кондак 1.

Избранный от диавольскаго служения на служение истинному Богу и к лику святых сопричтенный, священномучениче Киприане, моли Христа Бога избавитися нам от сетей лукаваго и победити мир, плоть и диавола, да зовем ти:

Икос 1 .

Ангельския силы удивишася, како от художества волшебнаго обратился еси, Богомудре Киприане, к познанию Божественному, покаянием обрел еси ангельское безстрастное житие. Мы же, обращению твоему дивящеся, вопием ти таковая:

Радуйся, обращением твоим Ангелов удививый;

Радуйся, лик святых возвеселивый.

Радуйся, мудрость свою показавый;

Радуйся, за Христа венец приявый.

Радуйся, яко тобою беси отгоняются;

Радуйся, яко тобою вся болезни исцеляются.

Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших!

Кондак 2 .

Видя Господь, како от лет малых отдан бысть Киприан нечестивыми родители на обучение демонскому служению, восхоте обратити его к Себе, да со Ангелы и всеми святыми воспевает: Аллилуиа!

Икос 2 .

Разум несовершен имея к вышнему разумению, усердно трудился еси, святе Киприане, изучая демонския лжехитрости, но, познав слабость бесовскую, яко тии боятся Христа, обратился еси к познанию Бога истиннаго. Темже убо тя величаем:

Радуйся, хитрости демонския препобедивый;

Радуйся, прелесть служения его обличивый.

Радуйся, змия лукаваго посрамивый;

Радуйся, христиан прославивый.

Радуйся, мудрых мира сего мудрейший;

Радуйся, разумных разумнейший.

Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенннче о душах наших!

Кондак 3.

Сила Вышняго просвети ум твой, блаженне Киприане, егда, не успевше в чародействе против Иустины, беси рекоша тебе: мы боимся и трепещем силы Креста, имже отгоняет нас дева Иустина. Ты же отвещал еси: вы Креста боитеся, но Распятый на Кресте сильней Креста есть. Сего ради пришел еси в храм Господень пети со всеми верными: Аллилуиа!

Икос 3 .

Имея ум просвещен силою свыше, пришед Киприан к епископу просить крещения, обаче той, убоявся коварства волхва, отгна его. Киприан же тече в храм Господень, и тамо, литургии бывшей, внегда диакон возгласи: оглашенни, изыдите, рече: не изыду из Храма, дондеже прииму крещение. Мы же, твоему вразумлению радующеся, воспеваем ти таковая:

Радуйся, силою свыше просвещенный;

Радуйся, Господом вразумленный.

Радуйся, силу Креста познавый;

Радуйся, демонов от себя отгнавый.

Радуйся, жизнь свою исправивый;

Радуйся, стопы в Церковь направивый.

Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших!

Кондак 4.

Буря помышлений одержа Киприана, како прияти ему крещение. Темже убо прежде, взяв своя чародейския книги, принесе их на средину града и тамо пожже, поя Богу: Аллилуиа!

Икос 4.

Услышав епископ, яко имаши, всемудре, намерение благое быти христианин, крести тя и постави чтеца во храме. Сего ради вопием ти:

Радуйся, духов злобы победивый;

Радуйся, чародейския книги попаливый

Радуйся, быти христианин возжелавый;

Радуйся, Святое Крещение приявый.

Радуйся, день и нощь с покаянием к Богу взывавый;

Радуйся, епископом наставленный и чтецом во храме поставленный.

Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших!

Кондак 5.

Боготканную одежду Святаго Крещения прияв, Киприане всехвальне, тепле молился еси Богу о прощении грехов, прежде совершенных, от всех христиан воспевая Богу: Аллилуиа!

Икос 5.

Видев епископ подвиги и труды твоя, священному­чениче Киприане, пост, многонощное бдение, колено­преклонение, покаяние, слезы, молитвы, и по испытании постави тя во диакона. Мы же, благодаряще Бога, восхваляем тя:

Радуйся, подвиги и добродетельми украсивыйся;

Радуйся, о прощении грехов моливыйся.

Радуйся, пример исправления показавый;

Радуйся, слезныя молитвы Господу приносивый.

Радуйся, путь ко спасению познавый;

Радуйся, пламенную любовь ко Христу явивый.

Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших!

Кондак 6.

Образом Благочестия христианскаго подражая деве Иустине, священномучениче Киприане, воистину христианин совершен явился еси, отклонил бо еси нечестивое учение, крестився, и усты своими и чистым сердцем благодарственно воспевал еси Богу: Аллилуиа!

Икос 6.

Возсия в сердце твоем свет Божественнаго совершенства, Богомудре Киприане, и достигл еси сана священника, послежде же и епископа. Молим тя, молитвами твоими просвети и наша сердца, тепле молящаяся тебе:

Радуйся, в сан епископа посвященный;

Радуйся, на высоту орла вознесенный.

Радуйся, граде, верху годы стояй;

Радуйся, светильниче, пред Богом горяй.

Радуйся, молитвенниче ко Христу неустанный;

Радуйся, учителю, Богом дарованный.

Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших!

Кондак 7.

Хотя Господь всем спастися, дарова нам сего молитвенника, заступника и целителя от духов злобы поднебесныя. Умением бо и словесы твоими, Богогласе, приводил еси многих к покаянию и исправлению греховныя жизни, научая всех пети Богу: Аллилуиа!

Икос 7.

Новый мудрейший врач показался еси миру, священномучениче Киприане, яко молитве твоей чародейския козни противостати не могут, абие разрушаются и прогоняются наведения злых человек и лукавых бесов. Мы же, видяще дарованную тебе Божию силу, вопием ти таковая:

Радуйся, волшебных козней разрушителю;

Радуйся, страшных бесов прогонителю.

Радуйся, от негоже дуси злобы, яко дым, исчезают;

Радуйся, тяжкомучимым скоро помогаяй.

Радуйся, от бед и скорбей избавляяй;

Радуйся, страдания в радость обращаяй.

Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших!

Кондак 8.

Странное чудо является притекающим к тебе с верою, священномучениче Киприане, ибо данною тебе от Бога благодатию беси изгоняются мучащии человека, больнии же исцеляются, взывающии Богу: Аллилуиа!

Икос 8.

Всем сердцем возвысивыйся к Богу, преславне, и всею душею Того возлюбивый, имел еси тщание и желание творити волю Его и, яко пастырь добрый, не отринул еси бедами отягощенных, но предстательствуеши в молитвах пред Богом, даруя нам исцеление и утешение. С ero ради, восхваляюще лювовь твою ко Господу, вопием ти сице:

Радуйся, всем сердцем Христа возлюбивый;

Радуйся, вся добродетели стяжавый.

Радуйся, недугующим и разслабленным вспоможение;

Радуйся, в скорбех и печалех утешение.

Радуйся, наветов и искушений, от мира, плоти и диавола находящих, прогонителю;

Радуйся, всех болезней душевных и телесных исцелителю.

Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших!

Кондак 9.

Все Ангельское воинство возвеселися, отче, видя тя, воина Царя Небеснаго, непоколебима и со дерзновением проповедующа Христа, егда веден был еси на мечное усечение вкупе с Иустиною. Ты же, болезнуя о ней, да не отречется от Христа, узревши тя усекнута, глагола ей: да усекнут прежде тя. И, преклонивше под меч главы своя, воспеша Богу: Аллилуиа!

Икос 9.

Витии многовещаннии не возмогут по достоянию страдания ваша за Христа воспети, яко не убоялися есте прещений лютых, но со светлыми лики предстали есте судилищу цареву, воздвизающе всех верных глаголати вам сицевая:

Радуйтеся, веры Христовы непоколебимии исповедницы;

Радуйтеся, Пресвятыя Троицы дерзновеннии проповед­ницы.

Радуйтеся, за Христа души своя положившии;

Радуйтеся, мучения лютая ни во что же вменившии.

Радуйтеся, яко страдания ваша верными прославля­ются;

Радуйтеся, яко имена ваша в храмех Божиих величаются.

Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших!

Кондак 10.

Спасти хотя души всех одержимых нечистыми духи, не престай взывати присно ко Господу, Киприане Богоглагольниче, тебе бо дадеся благодать молитися за ны, да помиловании и очищении, воспоем Богу: Аллилуиа!

Икос 10.

Стена тверда и крепкая ограда буди нам, священномучениче Киприане, с теплою верою и любовию к тебе прибегающим, ограждаеши бо от враг видимых и невидимых, избавлени тобою, прославим тя тако:

Радуйся, духа злобы смирением поведивый;

Радуйся, огнем молитвы стрелы вражия попаливый.

Радуйся, от врагов видимых и невидимых стено и ограждение;

Радуйся, Православныя Церкве преславное украшение.

Радуйся, оставленных врачи предивное поможение;

Радуйся, прелюбимое скорбящим утешение и увеселение.

Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощннче и молнтвенннче о душах наших!

Кондак 11.

Пение непрестанное Пресвятей Троице паче иных принесл еси, священномучениче Киприане, Иже милости ради к падшим грешником благоволи недостойным достойным стати и сочислитися святому стаду. Мы же, благодаряще Бога за таковую милость Его к нам, грешным, зовем Ему: Аллилуиа!

Икос 11.

Светозарная свеща был еси, Богомудре, в Церкви Христове, просвещая невещественным светом души верных. Молимся ти, просвети и наша грехми омраченная сердца, во еже пети тебе таковая:

Радуйся, Трисиянным Светом озаренный;

Радуйся, к сонму святых сопричтенный.

Радуйся, яко светом невещественным души верных просвещаеши;

Радуйся, яко заблуждших на путь правый наставляеши.

Радуйся, из рова погибели, яко овча, Спасителем изъятый;

Радуйся, бесов посрамление и человеком радование.

Радуйся, священномученнче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах!

Кондак 12.

Благодать дана ти от Бога попирати силу вражию и всякое сатанинское нахождение, победил со еси враги твоя и мученическим подвигом запечатлел еси веру во Христа. Ныне же, предстоя Престолу Царя славы, молися, Киприане всеблаженне, да избавимся от пленения диавольскаго и воскликнем Богу: Аллилуиа!

Икос 12.

Поюще твою верность по Бозе и дивная преславная чудеса, величаем и восхваляем тя, священномучениче Киприане, приял бо еси от Бога таковую благодать. Темже молим тя: егда в час смерти нашея демонская полчища обыдут души наши, яви нам заступление твое, да избавлении тобою, воззовем ти сице:

Радуйся, от находящих вражиих сил скорое защищение;

Радуйся, от всевозможных скорбей и печалей избавление.

Радуйся, Христа до конца возлюбивый;

Радуйся, душу свою за Него положивый.

Радуйся, в крови Агнчей омывыйся;

Радуйся, во дворех Господних вселивыйся.

Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших!

Кондак 13.

О пречудный и преславный угодниче Божий, священномучениче Киприане, скорый помощниче всем к тебе прибегающим, приими от нас, недостойных, хвалебное пение наше. Ей, молим тя, святителю, от многообразных недугов исцели, от враг видимых и невидимых заступи и вечнаго мучения избавитися нам Господа умоли, да с тобою воспеваем: Аллилуиа, Аллилуиа, Аллилуиа!

кондак 13 глаголи трижды. И паки чтется 1-й икос и 1-й кондак.

Молитва священномученику Киприану

О святый угодниче Божий, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о всех к тебе прибегающих! Приими от нас, недостойных, Хваление сне; испроси у Господа Бога в немощах укрепление, в печалех утешение и всем вся полезная в жизни нашей; вознеси ко Господу благомощную твою молитву, да оградит нас от падений греховных, да научит нас истинному покаянию, да избавит нас от пленения диавольскаго и всякаго действа духов нечистых и укротит обидящих нас. Буди нам крепкий поборник на вся враги видимыя и невидимыя; подаждь нам терпение в искушениях и в час кончины нашея яви нам заступление от истязателей на воздушных мытарствех; да водимии тобою, достигнем Горняго Иерусалима и сподобимся в Небеснем Царствии со всеми святыми славити и воспевати пресвятое имя Отца и Сына и Святаго Духа во веки веков. Аминь.

Тропарь священномученику Киприану

Глас 4:

И нравом причастник,/ и престолом наместник апостолом быв,/ деяние обрел еси, Богодухновенне/ и видения восход:/ сего ради, слово истины исправляя,/ и веры ради пострадал еси даже до крове,/ священномучениче Киприане,/ моли Христа Бога/ спастися душам нашим.

Молитва от чародейства.

Господи Иисусе Христе, Сыне Божий, огради мя святыми Твоими Ангелы, молитвами Всепречистыя Владычицы нашея Богородицы и Приснодевы Марии, силою Честнаго и Животворящаго Креста, святаго архистратига Божия Михаила и прочих Небесных сил безплотных, святаго пророка, Предтечи и Крестителя Господня Иоанна, святаго Апостола и евангелиста Иоанна Богослова, священномученнка Киприана и мученицы Иустины, святителя Николая, Архиепископа Мир Ликийских, Чудотворца, святителя Льва, епископа Катанскаго, святителя Никиты Новгородскаго, святителя Иоасафа Белгородскаго, святителя Митрофана Воронежскаго, преподобнаго Сергия, игумена Радонежскаго, преподобных Зосимы и Савватия Соловецких, преподобнаго Серафима Саровскаго, чудотворца, святых мучениц Веры, Надежды, Любови и матери их Софии, святаго мученика Трифона, святых и праведных Богоотец Иоакима и Анны и всех святых Твоих, помози мне, недостойному рабу Твоему (имя молящагося), избави мя от всех навет вражиих, от всякаго зла, колдовства, волшебства, чародейства и от лукавых человек, да не возмогут они причинити мне никоего зла. Господи, светом Твоего сияния сохрани мя заутра и полудне, и вечер, и на сон грядущаго и силою Благодати Твоея отврати и удали всякая злая нечестия, дёйствуемая по наущению диавола. Аще кое зло замыслено или соделано есть, возврати его паки в преисподнюю. Яко Твое есть царство, и сила, и слава Отца и Сына и Святаго Духа. Аминь.

Стихиры честному животворящему Кресту.

Иже Крестом ограждаемы, врагу противляемся, не боящися того коварства и ловительства: яко бо гордый упразднися и попран бысть силою на Древе Распятаго Христа.

Крест Твой, Господи, освятися: тем бо бывают исцеления немощствующим грехми: сего ради к Тебе припадаем, помилуй нас.

Господи! Оружие на диавола Крест Твой дал еси нам: трепещет бо и трясется, не терпя взирати на силу его, яко мертвыя возставляет и смерть упраздни: сего ради покланяемся погребению Твоему и возстанию!

Чудотворные слова: молитва киприану и иустинии в полном описании из всех найденных нами источников.

Память: 2 / 15 октября

Будучи колдуном, Киприан по заказу богатого юноши язычника, наводил чары на святую деву Иустину, чтобы склонить ее браку. Однако, видя тщетность своих попыток сломить ее, обратился в христианство, и сам принял мученическую кончину за Христа в сане епископа вместе со святой девою Иустиной. Воин Феоктист, видя невинные страдания святых, объявил себя христианином, и был казнен вместе с ними.

По молитвам святых Киприана и Иустины многие христиане избавились от лукавых духов, получили защиту от бесовских искушений, им молятся о вразумлении людей, занимающихся оккультизмом, магией, гаданиями и т.п.

Тропарь священномученику Киприану и мученице Иустине, глас 4

И нравом причастник, и престолом наместник апостолом быв, деяние обрел еси, богодухновенне, в видения восход: сего ради, слово истины исправляя, и веры ради пострадал еси даже до крове, священномучениче Киприане, моли Христа Бога спастися душам нашим.

Кондак священномученику Киприану и мученице Иустине, глас 1

От художества волшебнаго обратився, богомудре, к познанию Божественному, показался еси миру врач мудрейший, исцеления даруя чествующим тя, Киприане со Иустиною: с неюже молися Человеколюбцу Владыце спасти души наша.

Молитва священномученику Киприану и мученице Иустине

О, святии священномучениче Киприане и мученице Иустино! Внемлите смиренному молению нашему. Аще бо временное житие ваше мученически за Христа скончали есте, но духом от нас не отступаете есте, присно по заповедем Господним шествовати нас научающе и крест свой терпеливо нести нам пособствующе. Се, дерзновение ко Христу Богу и Пречистей Его Матери стяжали есте. Темже и ныне будите молитвенницы и ходатаи о нас недостойных (имена). Будите нам заступницы крепции, да заступлением вашим сохраняеми, невредимы от бесов, волхвов и от человек злых пребудем, славяще Святую Троицу, Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Молитва священномyченикy Кипpианy

О, святый yгодниче Божий, священномyчениче Кипpиане, скоpый помошниче и молитвенниче о всех к тебе пpибегающих. Пpиими от нас недостойных хваление наше, и испpоси нам y Господа Бога в немощех yкpепление, в болезнех исцеление, в печалех yтешение и всем вся полезная в жизни нашей. Вознеси ко Господy благомощнyю, твою молитвy, да огpадит нас от падений наших гpеховных, да наyчит нас истинномy покаянию, да избавит нас от пленения диавольскаго и всякаго действия дyхов нечистых, и избавит от обидящих нас. Бyди нам кpепкий побоpник на вся вpаги видимыя и невидимыя, во искyшении подаждь нам теpпение и в час кончины нашей яви нам застyпление от истязателей на воздyшных мытаpствах наших, да водимыя тобою достигнем Гоpняго Иеpyсалима и сподобимся в Hебесном Цаpствии со всеми святыми славити и воспевати Всесвятое имя Отца и Сына и Святаго Дyха во веки веков. Аминь.

Акафист священномученику Киприану:

Канон священномученику Киприану и мученице Иустине:

Житийная и научно-историческая литература о священномученике Киприане и мученице Иустине:

  • Житие священномученика Киприана и мученицы Иустины – Православие.Ru

Смотрите также иные молитвы в нашем разделе "Православный молитвослов" – молитвы разные на все случаи жизни, молитвы многим святым, молитвы путешествующих, псалмы, Молитвы воинов, молитвы за болящих, молитвы на разные случаи семейной жизни: благословление на вступление в брак, молитвы о покровительстве Бога вступающим в брак, молитвы о счастливом браке, молитвы беременных женщин о благополучном разрешении и о рождении здоровых детей, молитвы родителей о детях молитвы при бесплодии, молитвы о учащихся детях и многие другие.

Православные акафисты и каноны. Постоянно пополняемый сборник канонических православных акафистов и канонов с древними и чудотворными иконами: Господу Иисусу Христу, Богородице, святым.

Чтение псалмов на всякую потребу – какие псалмы читать в различных обстоятельствах, искушениях и нуждах

При использовании наших оригинальных материалов просим указывать ссылку:

Православная молитва священномученика Куприяна и Устиньи от колдовства и порчи

Темные колдовские силы никогда не дремлют, они пытаются совратить любого смертного, обмануть и превратить его земной путь в сплошной ад. Поэтому необходимо научиться защищать себя и своих близких от их нападок. Молитва Киприану и Устине от колдовства, их предстательство о просящих перед Всевышним – это сильнейшая защита от дьявольских козней. Молитва священномученикам обладает невероятной силой и вызывает трепет у бесовских сил.

Молитва Куприяна и Устины от нечистых сил

Вычитывать молитвы от колдовства, порчи и сглаза рекомендуется после чистосердечной исповеди, Причастия Святых Христовых Тайн и благословения священника на молитвенный труд.

Перед началом чтения молитвословий следует избавиться от отвлекающих внимание звуков в квартире, исключить размышления о повседневных проблемах и уверовать в помощь с Небес. Главное в молитве – искренняя и сильная вера.

О святии священномучениче Киприане и мученице Иустина! Внемлите смиренному молению нашему. Аще бо временное житие ваше мученически за Христа скончали есте, но духом от нас не отступаете есте, присно по заповедем Господним шествовати нас научающе и крест свой терпеливо нести нам пособствующе. Се, дерзновение ко Христу Богу и Пречистей Его Матери стяжали есте. Тем же и ныне будите молитвенницы и ходатаи о нас, недостойных (имена). Будите нам заступницы крепции, да заступлением вашим сохраняеми невредимы от бесов, волхвов и от человек злых пребудем, славяще Святую Троицу: Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и присно, и во веки веков. Аминь. Господи Иисyсе Хpисте, Сыне Божий, огpади мя святыми Твоими Ангелами и молитвами Всепpечистыя Владычицы нашея Богоpодицы и Пpиснодевы Маpии, силою Честнаго и Животвоpящаго Кpеста, святаго Аpхистpатига Божия Михаила и пpочих Hебесных сил безплотных, святаго Пpоpока и Пpедтечи Кpестителя Господня Иоанна, святаго Апостола и Евангелиста Иоанна Богослова, священномyченика Кипpиана и мyченицы Иyстины, святителя Hиколая аpхиепископа Миp Ликийских чyдотвоpца, святителя Льва епископа Катанскаго, святителя Иоасафа Белгоpодскаго, святителя Митpофана Воpонежскаго, пpеподобнаго Сеpгия игyмена Радонежскаго, пpеподобнаго Сеpафима Саpовскаго чyдотвоpца, святых мyчениц Веpы, Hадежды, Любови и матеpи их Софии, святых и пpаведных Богоотец Иоакима и Анны и всех святых Твоих, помоги мне, недостойномy pабy твоемy (имя молящегося), избави мя от всех навет вpажних, от всякаго колдовства, волшебства, чаpодейства и от лyкавых человек, да не возмогyт они пpичинить мне некоего зла.Аминь.

Когда следует обращаться к Киприану и Иустине

Если есть воля и милость Божия, то молитва к праведникам способна творить чудеса. Важное условие: просящий и тот, за которого просят молитв, должны быть крещены в православии. Иначе Киприан и Иустина не смогут даровать милость исцеления человеку, который не принял Христа в своем сердце. Молить священномучеников о защите следует в тех случаях, когда нужно:

  • выдворить болезни тела, полученные в результате наведенной порчи или других магических ритуалов;
  • когда душа терзается приворотом или отворотом (чувство любви кажется замаскированным);
  • избавиться от сглаза, специально или невольно наведенного;
  • для защиты ребенка, семьи, дома, если они подвергаются атакам бесов;
  • ради исцеления жертвы колдовства, утратившей способность здравомысления.

Как распознать порчу

Призывать помощь небесных покровителей необходимо при наличии следующих признаков:

  • в семействе полнейший разлад, постоянная ругань между близкими людьми;
  • несчастья «сваливаются» на человека: он теряет деньги, затем исчезают драгоценности, далее грядет сокращение на работе, воры разоряют квартиру, в доме происходят возгорания;
  • домочадцев часто мучают ночные кошмары;
  • в квартире не приживаются домашние питомцы;
  • в роду часто случаются смерти (особенно по причине одинакового недуга или умирают люди одного пола).

Священномученики Киприан и Иустина обязательно заступятся за молящихся и их родных, им по силам разбить адское бесовское воинство.

Описание жизненного пути

В Антиохии жил философ Киприан. С малых лет он был отдан родителями на служение языческому божеству Апполону. По достижении 7 лет мать его отдала чародеям, чтобы те обучили мальчика колдовской премудрости. В возрасте 10 лет он был отправлен на гору Олимп, где готовился ко жреческому служению. Там находилось огромное число идолов, в которых обитало бесовское воинство. Здесь паренек обучился наводить ненастье, поворачивать вспять ветер, вредить фруктовым садам, насылать недуги и горести на человечество, вызывать призраков, поднимать покойников из могил и разговаривать с ними. К 15 годам он постиг множество бесовских тайн и ушел в Аргос, а к 30 годам он в совершенстве владел разнообразными приемами злодеяния, научился звездочетству, душегубству и стал верным рабом князя ада. Царь тьмы дал Киприану в помощь полк бесов. Души многих людей погубил Киприан, обучая гибельному волхвованию: они парили по воздуху, шагали по воде, взмывали в облака на белоснежных ладьях. К нему обращались люди за помощью во вражде, мщении, зависти.

Всевышний не хотел смерти души Киприана и соизволил спасти великого грешника. А дело было так…

Жила в Антиохии девушка Иустина, ее предки тоже были язычниками. Однажды девушка случайно услыхала разговор диакона с одним из прихожан о спасении души, вочеловечивании Христа, о Его рождении от Пречистой Девы и вознесении на небеса после страшных страданий ради спасения рода человеческого. Сердце Иустины сжалось, душа постепенно прозрела. Девица пожелала научиться вере. Она тайком приходила в Божью обитель и со временем уверовала во Христа. Вскоре она убедила в сем своих родителей, которые умолили христианского епископа крестить их в православии. Отец Иустины был назначен в чин пресвитера. Полтора года прожил Едесей в добродетели, после чего он мирно завершил свой земной путь. Иустина всей душой возлюбила Христа – Жениха Небесного, служила ему девством, пламенным молением, постничеством и строгим воздержанием. Но силы тьмы, видя добродетели девицы, причиняли ей великие беды.

В том же граде жил в роскоши и мирской суете юноша Аглаид. Встретив Иустину, он был поражен ее красотой, тут же похотливые намерения взыграли в его душе. Он пытался обольстить девицу, уговаривал стать его супругой, говорил лестные речи, преследовал абсолютно везде, где бы не проходил ее путь. Целомудренная Иустина отвечала лишь одно: «Мой Жених – Христос». Аглаид решил насильно похитить девушку с помощью безрассудных друзей и однажды подстерег на улице и силком затащил в свое жилище. На отчаянные крики девушки сбежались люди и освободили девственницу от нечестивца. Аглаид задумал новое злодеяние: он пришел к Киприану за помощью, посулил взамен крупные суммы злата и серебра. Тот обещал помочь и призвал к себе духа, способного распалить страсть к парню в Иустинином сердце. Бес спокойно вошел в дом и попытался уязвить девичью плоть.

Иустина, как обычно, ночью молилась и внезапно почувствовала в своем тебе бурю плотской похоти. Тут же у нее возникли греховные мысли и она вспомнила о воздыхателе Аглаиде. Но осеклась, поняв, что похоть случилась в ее целомудренном теле от беса. Она взмолилась Христу о помощи. Господь помог и сердце девушки успокоилось, а диавол вернулся к Киприану с плохими новостями.

Тогда чародей решил отправить к девице более крепкого и злобного беса. Он яростно напал на Иустину, но она снова взмолилась Всевышнему, воздерживалась, строжайше постилась и вновь победила диавола.

В третий раз Киприан послал искусного бесовского князя, который принял женский образ. облачился в дамскую одежду и вошел к Иустине. Хитрыми речами он старался соблазнить девицу, но она узнала злобного обольстителя и тотчас осенила себя Крестом, помолилась Спасителю и диавол тотчас исчез.

Опечаленный Киприан решил отомстить деве и наслал беды на ее дом, на родных и близких, соседей и знакомых, убивал скотину, поражал тела недугами и язвами. Бедой был объят весь город, люди знали причину великой казни. Они уговаривали Иустину выйти замуж за Аглаида и спасти народ. Но девица успокоила их, помолилась Богу и тотчас люди выздоровели, а над волшебством Киприана сильно насмехались. В порыве злости он напал на беса, затем диавол бросился на Киприана и попытался убить его. Мужчина вспомнил о том, что бесы ужасно боятся Крестного Знамения, он, едва живой, осенил себя Крестом. Диавол зарычал, подобно льву, и удалился.

Тогда чародей отправился к епископу и умолил совершить над ним Таинство Крещения. Киприан исповедал ему собственные злодеяния и отдал на сожжение чародейские талмуды. Епископ Анфим научил его православной вере и видя сердечную преданность Христу, немедленно крестил.

Киприан вскоре стал чтецом, а затем был рукоположен в младший сан священничества. В дальнейшем он стал епископом и провел в святости остаток жизни, заботясь о верующих. Иустину он поставил в диакониссы, а вскоре поручил ей быть игуменьей монастыря. Многие язычники, благодаря Киприану, приняли православную веру, тем самым служение идолам стало прекращаться.

Во времена гонений на христиан Киприан и Иустина были оклеветаны и посажены в тюрьму. Мужчину велено было повесить и строгать его тело, а деву приказали бить по лицу и глазам. После адских мук их бросили в бурлящий котел с кипятком, который, на удивление, не причинил людям вреда. Тогда они были преданы на усечение мечом. Тела мучеников были вывезены в Рим и с честью похоронены, а в ХIII веке их перевезли на Кипр. При гробах священномучеников случалось множество исцелений людей, с верою притекавших к ним.

Молитвами их да исцелит Господь и наши болезни телесные и душевные! Аминь.

Молитва киприану и иустинии

Как относится Церковь к таким понятиям, как порча? Подскажите, пожалуйста, какие предпринять действия согласно правилам Русской Православной Церкви, когда резко ухудшилось здоровье без видимых причин? Какие читать молитвы? Подскажите, пожалуйста, молитву священномученнику Киприану и мученице Иустине.

Отвечает священник Афанасий Гумеров, насельник Сретенского монастыря:

Словом «порча» в народе называют некоторые виды духовных болезней, вызванных воздействием на человека демонов. В духовной литературе используются такие понятия, как «беснование», «одержимость» (от церк.-слав. одержу – крепко держу, стесняю, мучаю) «приражение» (от церк.-слав. приразитися – столкнуться с кем-либо). В Библии имеется немало примеров проявления этого недуга. Там же приоткрываются тайны этого темного мира.

В конце времен сатана и его слуги будут ввержены в озеро огненное и серное навеки (Откр.20:10). А пока для испытания нашей веры и любви к Богу им попущена определенная активность. Святые подвижники в борьбе с ними стяжали великую опытность. Позволяя демонам искушать людей, Господь по Своему смотрению определяет и пределы, которые они не могут преступить (Иов.1:12).

Одержимость постигает человека неслучайно. Причиной является грех. Чаще всего это происходит с людьми гордыми, самонадеянными, не желающими приносить покаяние и просить у Бога помощи: «Бог гордым противится, а смиренным дает благодать. Итак покоритесь Богу; противостаньте диаволу, и убежит от вас» (Иак.4:6-7). Прямой путь к этому тяжкому болезненному состоянию – занятия колдовством, магией, астрологией, ворожбой, гаданием и прочими оккультными делами, а также обращение к экстрасенсам и проч. «целителям».

Христианин, живущий по заповедям Божиим и исполняющий уставы Св. Церкви, не должен бояться бесов. Господь хранит Свое достояние: «верен Господь, Который утвердит вас и сохранит от лукавого» (2 Фес.3:3). Бесобоязнь есть признак нездоровья души. Нужно иметь лишь страх Божий – высокое чувство благоговения перед Господом и боязнь оскорбить Его святость своими грехами.

Слово «порча» неточно. Употребляя его, человек вину за постигшее приражение возлагает не на себя, а на других. С подозрением относится к окружающим, ищет колдунов, ему повредивших. Если вести нездоровый образ жизни, то легко заболеть. Если не радеть о своем спасении, иметь в себе греховную нечистоту, то к такой душе бесовские силы легко найдут доступ, потому что от такого человека отходит защищающая нас благодать Божия. Большинство людей, испытывающих зависимость от демонов, сами навели на себя порчу страстями, порочными привычками, духовной беспечностью. Всякий обращающийся к тем, кто занимается «снятием» порчи, к одному тяжелому недугу прибавляет другой.

Телесная болезнь, если даже она пришла неожиданно, еще не повод думать о зависимости от демонов. Болеют многие: одним болезни даются за грехи, другим – для духовного совершенства. Когда мы по-христиански, с молитвой и благодарением Богу переносим их, тогда идем уверенным путем ко спасению.

Молитвы священномученикам Киприану и Иустине

О святый угодниче Божий, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о всех к тебе прибегающих. Приими от нас недостойных хваление наше и испроси нам у Господа Бога в немощех укрепление, в болезнех исцеление, в печалех утешение и всем вся полезная в жизни нашей. Вознеси ко Господу благомощную твою молитву, да оградит нас от падений наших греховных, да научит нас истинному покаянию, да избавит нас от пленения диаволъскаго и всякаго действия духов нечистых, и избавит от обидящих нас. Буди нам крепкий поборник на вся враги видимыя и невидимыя, во искушении подаждь нам терпение и в час кончины нашей яви нам заступление от истязателей на воздушных мытарствах наших, да водимый тобою, достигнем Горняго Иерусалима и сподобимся в Небесном Царствии со всеми святыми славити и воспевати Всесвятое имя Отца и Сына и Святаго Духа во веки веков. Аминь.

О святии священномучениче Киприане и мученице Иустина! Внемлите смиренному молению нашему. Аще бо временное житие ваше мученически за Христа скончали есте, но духом от нас не отступаете есте, присно по заповедем Господним шествовати нас научающе и крест свой терпеливо нести нам пособствующе. Се, дерзновение ко Христу Богу и Пречистей Его Матери стяжали есте. Темже и ныне будите молитвенницы и ходатаи о нас, недостойных (имена) . Будите нам заступницы крепции, да заступлением вашим сохраняеми невредимы от бесов, волхвов и от человек злых пребудем, славяще Святую Троицу: Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и присно, и во веки веков. Аминь.

Молитва священномученику Киприану и мученице Иустинии

Молитва священномученику Киприану

Святый угодниче Божий, священномучениче Киприане, скорый помощник и молитвенник о всех боримых кознями вражиими! Испроси нам у Господа Бога: в немощах укрепление, в печалях – утешение и все полезное для жизни нашей. Вознеси ко Господу благомощную твою молитву, да оградит нас от падений греховных, да научит нас истинному покаянию; да избавит нас от пленения диавольского, от всякого навета нечистых духов и укротит их козни против нас. Будь нам крепкий поборник против всех врагов видимых и невидимых и подай нам терпение в искушениях. В час же нашей кончины яви нам заступничество от истязателей на воздушных мытарствах; да водимые тобой, мы достигли горнего Иерусалима и там сподобились в Небесном Царствии вместе со всеми святыми славить и воспевать пресвятое имя Отца и Сына и Святого Духа во веки веков. Аминь.

Предлагаем Вам самую сильную молитву от колдовства и порчи. Всегда, когда знаете, что на Вас и Вашу семью колдуют, читайте каждый день эту молитву, называя имена тех, за кого просите. За ребёнка можно читать над его головой. Взрослые читают сами. Если резко изменился климат в семье или здоровье, то не будет лишним почитать данную молитву. Можно начитывать эту молитву на воду и давать “порченному”.

Господи Иисусе Христе, Сыне Божий, огради мя святыми Твоими Ангелы, молитвами Всепречистыя Владычицы нашея Богородицы и Приснодевы Марии, силою Честнаго и Животворящаго Креста, святаго архистратига Божия Михаила и прочих Небесных сил безплотных, святаго пророка, Предтечи и Крестителя Господня Иоанна, святаго Апостола и евангелиста Иоанна Богослова, священномученнка Киприана и мученицы Иустины, святителя Николая, Архиепископа Мир Ликийских, Чудотворца, святителя Льва, епископа Катанскаго, святителя Никиты Новгородскаго, святителя Иоасафа Белгородскаго, святителя Митрофана Воронежскаго, преподобнаго Сергия, игумена Радонежскаго, преподобных Зосимы и Савватия Соловецких, преподобнаго Серафима Саровскаго, чудотворца, святых мучениц Веры, Надежды, Любови и матери их Софии, святаго мученика Трифона, святых и праведных Богоотец Иоакима и Анны и всех святых Твоих, помози мне, недостойному рабу Твоему (имя молящагося), избави мя от всех навет вражиих, от всякаго зла, колдовства, волшебства, чародейства и от лукавых человек, да не возмогут они причинити мне никоего зла. Господи, светом Твоего сияния сохрани мя заутра и полудне, и вечер, и на сон грядущаго и силою Благодати Твоея отврати и удали всякая злая нечестия, дёйствуемая по наущению диавола. Аще кое зло замыслено или соделано есть, возврати его паки в преисподнюю. Яко Твое есть царство, и сила, и слава Отца и Сына и Святаго Духа. Аминь.

Иже Крестом ограждаемы, врагу противляемся, не боящися того коварства и ловительства: яко бо гордый упразднися и попран бысть силою на Древе Распятаго Христа. Крест Твой, Господи, освятися: тем бо бывают исцеления немощствующим грехми: сего ради к Тебе припадаем, помилуй нас. Господи! Оружие на диавола Крест Твой дал еси нам: трепещет бо и трясется, не терпя взирати на силу его, яко мертвыя возставляет и смерть упраздни: сего ради покланяемся погребению Твоему и возстанию!

Ирмос: Моря чермную пучину / невлажными стопами / древний пешешествовав Израиль, / крестообразныма Моисеовыма рукама / Амаликову силу в пустыни победил есть.

С Премирными чинми ныне водворяяся, о священная и Божественная главо, / с Небесе призри на благочестно поющия тя / и твоими молитвами сохраняй.
Во мраце неведения, преподобне, люте одержим / и душегубными страстьми плоти невоздержанием ты разжигаем, / преложение преславно обрел еси внезапу, всеблаженне.
Слава: Губителей убо на седалищи прежде, отче, седел еси / и на седалищи пресвитеров паки Христа прославил еси, / изменився явленно Владычнею Божественною благодатию.
И ныне: Дева по рождестве пребыла еси: / Самаго бо рождши Творца всех и Господа, / необычно и странно нам явльшася телом, / Богородительнице Мати Приснодево.

Песнь 3

Ирмос: Веселится о Тебе Церковь Твоя, Христе, зовущи: / Ты моя крепость, Господи, / и прибежище, и утверждение.
Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.
Яко Павел, ко Христу / душевную любовь преложив, Киприане всемудре, / того ученик был еси.
Обручает ти Христос, / вместо риз страстных одеяние славы даруя / и возрождения одежду.
Слава: Поустник постнический прежде бывый терпелив, / послежде, Киприане всехвальне, / свидетель Истины был еси.
И ныне: Господьственно и истинно Тя, Богородицу, вернии почитаем, / Ты бо Бога родила еси, / плоть бывша, Всенепорочная.
Господи, помилуй, трижды.

Седален, глас 8. Подобен: Премудрости:

Наказан в прелести прилежно, / яко Павел, зван бысть с Небесе, / Крестом наставляем к свету знания, / честныя бо девы любовию разжигаем, / тоя ради сочетался еси Зиждителю человеков. / Тем обличив немощь вражию, / с нею сподобился еси лику мучеников, / Киприане, архиереев удобрение, / моли Христа Бога грехов оставление подати / чествующим любовию святую память твою.
Слава, и ныне, Богородичен: В напасти многоплетенныя впад / от враг видимых и невидимых, / бурею одержим безчисленных согрешений моих, / и, яко к теплому заступлению и покрову моему, Чистая, / ко пристанищу притекаю Твоея благости. / Темже, Пречистая, из Тебе Воплощенному без семене / молися прилежно о всех рабех Твоих, / непрестанно молящих Ти ся, Богородице Пречистая, / молящи Его присно согрешений оставление даровати / воспевающим достойно славу Твою.

Песнь 4

Ирмос: Вознесена Тя видевши Церковь на Кресте, / Солнце праведное, / ста в чине своем, / достойно взывающи: / слава силе Твоей, Господи.
Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.
Возбнув, Богогласе, от неистовства перваго, / демонскую лесть и душетленную прелесть всю обличил еси и, радуяся, взывал еси: / слава силе Твоей, Господи.
Доблественно Иустина укрепляема / и Чистую Деву и Обрадованную зело молящи, / сетей избеже и козней же вражиих.
Слава: Укрепляема верою твоего Жениха / и Крестною силою одеяна, / демоны неятна, вопиющи, пребыла еси: / слава силе Твоей, Господи.
И ныне: Иже естеством свободен сый, / образом раба обнища богатством благости, Мати Приснодево, / из Тебе по Ипостаси все приемь человечество.

Песнь 5

Ирмос: Ты, Господи, мой свет, / в мир пришел еси. / Свет Святый, обращаяй из мрачна неведения / верою воспевающих Тя.
Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.
Поборницу имущи яве Чистую Богоматерь, обогащшися, Иустино, / честное девство сохранила еси невредно.
Одушевленный Христов и краснейший образ, / почтим Иустину, / сокровенную доброту и некрадомое возложение.
Слава: Невеста Христова присная и нескверная, / страданием и пощением восприемши, / праведно сугуб венец носит.
И ныне: Ум Ангельский и человеческий не может сказати / неизреченнаго и преславнаго чудесе Рождества Твоего, / Всечистая.

Песнь 6

Ирмос: Пожру Ти со гласом хваления, Господи, / Церковь вопиет Ти, / от бесовския крове очищшися, / ради милости от ребр Твоих / истекшею Кровию.
Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.
Злобы дна преисподняго дошел еси, / к крайнейшей же паки добродетели, отче, / возшел еси на высоту, / преславно изменився Божественным Крещением.
Был еси служитель демонов первее, / но Христов Богоявленный ученик показался еси, / присною любовию желание возлюбив последнее.
Слава: Многия ты Владыце привел еси мученики, / куплей величайшую являя, / кровию малейшею Царство Небесное, Богомудре, купити.
И ныне: Расторгни моя пленицы согрешений, Богоневесто, греховнаго закона, / Жизни законом свободу дарующи, / Владыку закона рождшая.
Господи, помилуй, трижды. Слава, и ныне:

Кондак, глас 1. Подобен: Лик Ангельский:

От художества волшебнаго обратився, Богомудре, / к познанию Божественному, / показался еси миру врач мудрейший, / исцеления даруя чествующим тя, Киприане со Иустиною: / с неюже молися Человеколюбцу Владыце / спасти души наша.
Икос: Целений твоих, святе, дарования мне низпослав, / и недугующее мое сердце гноем греховным / молитвами твоими исцели, / яко да слово пения от скверных устен моих ныне принесу ти / и воспою болезни твоя, яже показал еси, священномучениче, / покаянием добрым и блаженным и Богу приближающимся. / Того бо удержан рукою, / направился еси, яко по лествице, к Небесным, / непрестанно моляся спасти души наша.

Песнь 7

Ирмос: Спасый во огни Авраамския Твоя отроки / и, халдеи убив, / яже правда праведно уловляше, / препетый Господи, / Боже отец наших, благословен еси.
Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.
На священноначальство вшед, / священнейший образ священноначальником себе и правило явил еси, взывая: / препетый Господи, Боже отец наших, благословен еси.
Живоначальныя тебе десницы истинно изменение, отче, нашедшее, / мудра тя сотвори Боговещателя, поюща: / препетый Господи, Боже отец наших, благословен еси.
Слава: Оружие непобедимое нам на противнаго, блаженне, ты явился еси, / того обличая лести, поющим: / препетый Господи, Боже отец наших, благословен еси.
И ныне: Небеснии лицы и Пренебеснии собори / песнословят из Тебе, Богородице, Рожденнаго, зовуще: / препетый Господи, Боже отец наших, благословен еси.

Песнь 8

Ирмос: Веселися, Иерусалиме, торжествуйте, любящии Сиона: / царствуяй бо во веки, Господь Сил прииде. / Да благоговеет вся земля от Лица Его / и да вопиет: / благословите, вся дела Господня, Господа.
Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.
Премудро еллинския мудрости небрегл еси, славне, / апостолов же Божественное вещание, Духом бряцаемо, отче, / и огненными языки ясно изглашаемо, вопиял еси: / благословите, вся дела Господня, Господа.
Востекл еси на высокая и премирная светло селения, / Христу кровию, яко жертвою непорочною, приносим, отче, / заколение живо, приятно и благоугодно, воспевая: / благословите, вся дела Господня, Господа.
Слава: Побеждаеми от в тебе всельшияся благодати, / демонстии полцы отгоняются и отбегают страсти недугующих, Богомудре, / вернии же Божественнаго света насыщаемся, вопиюще: / благословите, вся дела Господня, Господа.
И ныне: Ликуют со Ангельскими, Пречистая, силами о Рождестве Твоем, Богомати, / и Богородицу верою Тя именующии: / Ты бо Владыку и Избавителя нам родила еси, Емуже поем: / благословите, вся дела Господня, Господа.

Песнь 9

Ирмос: Ева убо недугом преслушания / клятву вселила есть, / Ты же, Дево Богородице, / Прозябением чревоношения мирови благословение процвела еси, / тем Тя вси величаем.
Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.
Свыше нас, благочестно поющих тя, назираеши Божественною благодатию, / твоими молитвами, Богоглагольниче, и оружием благоволения венчавая, / мир и спасение даруй нам, / яко священноначальник божественнейший.
Течение исцелений обильно персть твоя любящим тя воздает; / тебе же, Киприане, жены Богоносны яко Божественно сокровище приемлют / и усердно являют сокровеннаго, / да вси тебе насладимся.
Слава: Направити наше ко Христу, пребогате, шествие деянием, / и Богоугодным житием, и чистейшим очищением / сущо Божию тихость умоли, яко иерарх сострадательнейший.
И ныне: Укрепи нашу душевную немощь, Богомати, силою Твоею, / разреши тяготу, Пресвятая, налагаемую рабом Твоим, / миру правды Солнце несказанно возсиявшая.

Светилен. Подобен: Жены, услышите:

В волхвах несосужденна и единаго пребольша, / пременшаго нрав и попалившаго книги, наставляющия ко прелести, / и свидетельства венец страннолепно приемшаго, / Киприана похвалим, страдальцев зерцало.
Слава, и ныне: Древле божества надеждею прельстивый мя злокозненный, / плотным предложением премудренно паки прельщается от Девы Возсиявшаго; / и сице осуждение плотное плотию разрешися, / смерти умертвившейся.



Похожие статьи